Czym jest Google Ads?

Google ma w swojej ofercie kilka narzędzi niezbędnych do działań związanych z prowadzeniem stron internetowych. Jednym z takich narzędzi jest Google Ads (kiedyś Google AdWords), który zajmuje się reklamami.

Google Ads, swoim użytkownikom, pokazuje jak skutecznie tworzyć reklamy, aby przyciągały nowych użytkowników oraz przynosiły realne zyski. Konto umożliwia kontrolowanie i formatowanie wszystkich aspektów dotyczących reklam. Użytkownik sam wyznacza słowa kluczowe, dzienny budżet, cenę za kliknięcia reklamy oraz miejsce gdzie ma się ona znajdować. Płaci się dopiero wtedy gdy użytkownik strony wejdzie w wyświetlaną reklamę. Należy dodać, że Google Ads, oferuje nie tylko reklamy tekstowe ale też w formie wideo czy produktowe.

Jak założyć konto Google Ads?

Rejestracja jest bardzo prosta. Aby to zrobić potrzebny jest adres e-mail firmy oraz jej witryna. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie podstawowych informacji o firmie, dzięki której zostanie dostosowane konto użytkownika.

Mam konto Google Ads – co dalej?

Jeśli konto zostało założone należy wybrać adres e-mail za pomocą którego użytkownik będzie się logować. Następnie należy podać adres strony internetowej, która będzie reklamowana.

Po zalogowaniu można wybrać opcję aby używać Google AdWords Express. Taka oferta może być zasugerowana przez wcześniejszą analizę firmy. AdWords Express jest szybkim i dużo prostszym sposobem na reklamę niż Ads, bowiem sam zarządza reklamami, a użytkownik może skupić swoją uwagę na innych aspektach dotyczących witryny internetowej. Aby dokonać takiej zmiany należy postępować według wskazówek Google, które będą na bieżąco wyświetlane. Oczywiście zmiana jest dobrowolna i zależy od upodobań użytkownika.

Banner Content
Tags: , , ,

Related Article

No Related Article